I walk alone....

.... men lika bra är väl det. Glad Alla Hjärtansdag på er! Har firat med att bara läsa ett kapitel i Rhoades & Bell idag, samt fika på stan med Trisha.

  Någon som vet hur lång tid det egentligen tar att driva upp en mango?! Jag går och tjuvkikar i krukan varje dag. Jag duschar och vattnar som om det vore min bebis (när man bor själv så blir man lite konstig), men det händer inte ett dugg. Jag är mycket besviken.

  Har köpt kycklingfärs på affären idag, det ska ju vara nyttigare än vanlig köttfärs.. Vi får väl se hur det smakar, är skeptisk, men varför skulle det egentligen vara konstigare än annat malet kött?

   Jag blir galen på blåsten!!!! Idag har det varit vad meterologerna kallar "svag kuling". Jag kallar det "Håll i dig för tusan så du inte hamnar i närmaste träd!" Det blåser något galet starkt. Men vi har iallafall ingen snö, tack och pris.

  Sist, men inte minst ska jag nämna att jag börjar bli förkyld. Har känningar i halsen så jag har laddat upp ett förråd med Strepsils för att tackla den stackars förkylningen stud.med-style.

För att visa hur mycket jag tycker om er alla så bifogar jag ett hjärta, dagen till ära:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0