Hål i min Kevlarsjäl.

Jag har planterat mangon!!

Krukan står beredd med jorden. Värmer upp den på elementet eftersom jorden nästan var frusen.


Mangon planterad! En Monkii-påse med lufthål får utgöra växthus.


Man kan skymta den stackars mangon i mitten. Hoppas hoppas bara att den börjar växa :)

  Igår var jag på fest hos denna snygging:

Vi hade supertrevligt med en massa folk. Det bar även av till Heidis Bier Bar som nog är mitt nya favvisställe för tillfället.

Jag har lärt mig ett nytt sätt att snygga till huden i Photoshop. Den får det där lite porslinsaktiga modellutseendet, blev snyggt faktiskt.

Fattar inte att jag aldrig lär mig att sträcka på halsen. Måste förövrigt påpeka hur snygga vi är i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0