Norrköping

Måste ju också berätta att jag varit i Norrköping med Elin och hälsat på Anna med nyanländ tronarvinge!
Jag och Elin kurade ihop oss på min medbragda dubbelluftmadrass. Ibland så skulle Axel också prova.
 
Nykomlingen Ylva!
Här kan man se hur 5 månaders åldersskillnad ser ut.
 
 
Det var ju strålande väder så vi packade ihop oss i bilen och åkte till vattnet.
 
Lunchrast på vägen hem till DK igen. Gröt is the shit.
 
Sista bilden är snodd från Anna. Jag tror Ylva kände igen mitt struntprat direkt och tänkte "Hon är ok".
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Finns det sötare bebisar? Jag och Anna måste packa ihop oss en helg i höst och roadtrippa till Vidbäck!

2014-08-02 @ 14:53:08
Postat av: Sandra Åhlén Sandblom

Knappast! Ja det måste ni verkligen! Skulle va jättekul om vi träffades med jämna mellanrum så man håller sig uppdaterad. Speciellt med bebbarna för de växer ju så rackarns fort!

2014-08-02 @ 15:25:31
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0