Och jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl, så han blir min för hela livet.

På egen begäran så kommer här nu en kort presentation av min oäkta hälft. Utifall man undrar var man fiskar upp ett sådant kap som detta, så ska man söka sig till Heidi's Bier Bar i Århus centrum. Nu har han dragits med mig de senaste 2 åren och 7 månaderna.
  Från de öde markerna i mitten av Jylland hittar man en liten by med ca 4000 invånare, där föddes för 27 år sedan lille Anders. Nu är han en lagom tjock karl i sina bästa år, som arbetar nere i maskinrummet på färjan mellan Själland och Bornholm varannan vecka. Mycket praktiskt arrangemang, eftersom man inte hinner tröttna på varandra, utan snarare blir överglad varje gång det är dags för en vecka hemma med mig och Katten. Sedan är det ju inte alltid lika lätt att bo med en som mig, som tjatar om barn, hus och giftermål, men han tar det med tålamod och en smula nervositet.
En bild på föremålet för min affektion:
Eller föremålen ska man väl säga. På soffryggen ligger ju min hårbollsbäbis. Resultatet av ett ögonblick av svaghet hos Anders då han gav mig tillåtelse att skaffa katt. Ett heligt djur i mina ögon som får göra som hon vill.
 
Sådär. Nu vet ni lite mer om den som har varit så tursam att träffa mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0