Remby

Vaknade med världens migrän i morse. Inte bra alltså. Till råga på allt hade jag ingen frukost hemma, så var tvungen att släpa mig iväg hungrig och illamående till Lidl. Dagen började inte bra alltså.
Tog iallafall en tur ner på stan med Anna på eftermiddagen vilket livade upp. Köpte en present till lillebror och hittade världens finaste klänning av Henry Holland. Tyvärr är jag ju en fattig människa så den fick stanna i affären. Det smärtade i hjärtat kan jag säga.
Ikväll blir det grillning och mys! Så dagen ska nog sluta bra ändå.
För övrigt var jag på Ole Henriksen-kväll på Matas (typ som Kicks) igår. Vi fick individuella råd om vår hud och provade på hans produkter. Himla kul och jag inbillar mig att jag ser lite snyggare ut idag. Man fick en goodiebag med sig hem också, med ansiktsserum och vad-det-nu-heter.
Dagens. Haha, har upptäckt något som heter Remby där man kan göra sina egna kollage. Snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0