Illness

Jag har vart sjuk hela helgen. Vad då för sjuk tänker ni då? Jo, viruspharyngit är mitt bästa bud. Nu var det ju en himla smart läkare i min yngsta ungdom som tog bort mina halsmandlar grundat deras imponerande storlek. Detta har endast varit till min fördel då jag annars säkerligen skulle haft ett mycket värre förlopp denna helg. Halsont, halsklåda och lite allmänt trött. Har spenderat större delen av dagarna i min säng läsandes Medicinsk kompendium varvat med Harry Potter.
Ska även nämna att mitt förhållande har, mot min vilja, antagit nya dimensioner. I morse pruttade kärleksobjektet med vilje i min närvaro. Jag vet inte om jag ska ta det som ett tecken på trygghetskänslor och ömhet, eller om jag måste vidta drastiska åtgärder.
På tal om nya dimensioner så ska vi på vår andra lägenhetsvisning imorgon. Sedan ska vi med säkerhet bestämma oss för en av de två lägenheterna. Jag får återkomma helt enkelt.
Nedan följer bild på min medicin mot envis halsont;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0