Bolig

Nu har jag sagt upp min lägenhet! Lite drygt två år blev det här på Ladefogedvej. Har trivts himla bra, men nu är det dags att gå vidare.
Jag och min nya andra halva har fått en lägenhet ca 1,5 km härifrån i ett hyfsat nybyggt område nära Skejby sjukhus. Vi flyttar in den 1 juli och det är en 2:a på 62 kvadrat med balkong på andra våningen. Utanför dörren kommer vi att ha den gemensamma takterassen. Det bästa av allt är att från och med nu kommer jag att ha min alldeles egna diskmaskin i köket, samt tvättmaskin i badrummet. Lyx!
Bostädernas hemsida är här.

Kommentarer
Postat av: Sandra Carlen

Hej! Vad kul att du flyttar ihop med pojken. Tittade in på hemsidan och lägenheterna ser grymt fina ut:) Hoppas allt är toppen.

Kram Sandra

2012-05-13 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0