Varningen

Har jobbat denna helg och när jag kom hem så stannade jag till vid postlådan för att ta in tidningen. Idag låg där även en plastficka med ett papper i. Jag blev ju nyfiken och höll på att sätta kaffet i halsen, bildligt talat, när jag läste det som stod.

Kristna extremister är nog de fräckaste människor som går omkring i ett par skor. Säkert så knackade de på hos mig först innan de bestämde att pracka på mig budskapet i min postlåda. Jag fick mig iallafall ett gott skratt. Ett hånskratt, men skadeglädje är väl den enda sanna glädjen? Min favvispunkt är nog den sista. Jag ser fram emot att "die of shock" grundat mina "mortal sins". Har man inga såna så har man ju inte levat. Snälla, don't pray for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0