Vi hade iallafall tur med vädret

Anna var här och solade med mig igår. Vi har konstaterat att vi äntrat en ny fas i livet. Vi planerar våra dagar utifrån den norska vädersajten yr.no. Vi klagar på meterologerna när de har fel. Vi sitter som på parad på min uteplats och kommenterar väderutsikterna och diskuterar mängden moln.
  För att göra lång historia kort så pratar vi väder helt enkelt. Vi som vid det här laget känner varandra väl nog för att ha suddat ut alla former för personliga gränser (jag tänker inte gå in på detaljer, men en ledtråd är ordet toalett) vi sitter alltså och pratar om vädret. Som om vi inte har något bättre att snacka om. För det har vi. Sorgligt, vi börjar bli gamla. Let's not fight it.


Liten video på mina nya husdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0