Jag upptäckte strax innan skrivande stund att min lägenhet invaderats av små, svarta myror mitt på blanka Mors Dag. Jag fattar inte var de kom ifrån. Lägenheten är praktiskt taget nystädad och jag har inte haft någon gammal macka liggandes i ett hörn.

Turligt nog är jag ju en kvinna av handling. Jag löste problemet genom att ta fram dammsugaren och så sög jag bara upp de små myrj*vlarna. Om deras kompisar hörde de mikroskopiska skräckropen på hjälp så gör de bäst i att hålla sig borta.

Det är dagarna innan examen. Don't mess with me.

Kommentarer
Postat av: Mor

Men, de hade väl hört av fåglarna att du var en snäll en...

2011-05-29 @ 14:32:27
URL: http://www.wiggokexxrico.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0