Andra andningen

Har ju gjort första tentan utav två, och den kändes helt okej. Hade lite otur med första frågan, så jag hoppas den inte drar ner mig alltför mycket.
  Nu har jag gått igång med att göra gamla tentauppgifter i fysiologi som jag ska tenta av den 31:a. Efter det så är det en veckas ledighet innan nästa kurs!!

Just nu så har jag precis målat naglarna till Elins födelsedagsmiddag ikväll. Ska bli mycket spännande att se vad man får för mat. Har iallafall laddat genom att knappt äta något så jag får plats med extra mycket ikväll. Är hungrig som en varg! Dessutom så ska jag ju cykla hem till henne, ca 7 km, så då kommer jag få upp aptiten ännu mer! Här ska ätas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0