5 dagar, 16 timmar och 34 minuter.

Nu har nedräkningen till biokemiprovet börjat. Jag tycker att det ska bli så skönt att få det överstökat. Hatar allt som har med plugg att göra nu. Jag vill ha sommarlov!!
  Det är ju ett välkänt fenomen att när man egentligen måste plugga så inser man alla de praktiska saker som skulle behöva göras i hemmet. Städa, tvätta, diska och allt det där man aldrig skulle göra normalt sett. Idag har det yttrat sig som tvättade altandörrar och ett dammsuget golv. Dock var det på tiden med altandörrarna. De är ju helinglasade och jag såg ju knappt ut så smutsiga som de var.

  Här har det varit kanonväder flera dagar i sträck och trots att det är mulet idag så är det nästan 20 grader varmt. Underbart!
Vet förresten inte om ni lade märke till i förra inlägget hur mycket mina nyponbuskar har slagit ut jämfört med detta inlägg i början av april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0