Vad är väl en bal på Uni?

Var på bal igår för att fira medicinarnas festfixarförenings 50 årsjubileum. Det var himlans trevligt. Vi var några stycken som träffades innan och då passade jag på att ta lite bilder:

Jag hade min Lanvinklänning på mig dagen till ära, samt mormor Alice väska.

Jag mitt i en vändning.

Elin

Jon och Marie. Till saken hör att Jon precis hade blundat på bilden innan så nu ville han försäkra sig om att inte göra samma misstag.

Thomas, tyvärr hade jag bara blundbild på honom.

Värdinnan själv, Vallad.

Anne och Vallad.

Det blev lite konstigt fokus på denna bild, men jag tror jag gillar't iallafall :) Jon, Marie och Vanaja.

Peter.

Upptäckte nu att jag har ingen bild på Trisha som självklart också var med. Kulkul hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0