Sticky Toffee

Har regnat hela dagen idag och eftersom min tvåveckorsperiod av onyttigt ätande och total brist på motion, pga operationen, snart är över så firar jag med att baka en Sticky Toffee Pudding. Mitt favvisrecept från Nigella Bites-boken. Har förövrigt tillbringat dagen med att maratonkolla på Top Chef Masters-avsnitt.

Vid ett tillfälle så kikade jag ut genom rutorna i altandörrarna och hittade denne lille gynnare:

Han försökte nog rädda sig undan regnet. Nu har han sugit sig fast uppe i ett av hörnen och inväntar bättre tider.

Har även lekt lite med makroinställningen på min kamera. Måste lära mig lite mer om hur den fungerar rent generellt så jag kan justifiera det faktum att jag inte bara köpte en vanlig digitalkamera istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0