Feedback?

Har precis avfärgat mitt hår eftersom den röda färgen jag hade var blekt och flammig av solen. Jag tyckte då att det skulle vara trevligt att återgå till min naturliga hårfärg. Jag köpte avfärgning på affären och har idag satt planen i verket. Jag misskalkulerade dock mängden peroxid i den röda färgen. Jag anade att mitt hår skulle
vara lite blekt, men inte blondt. Ena sekunden säger jag till mig själv att det är ju gyllen-blondt, det är ju en vacker färg. Andra sekunden så säger jag smått desperat att det är ju SMUTS-blondt! Däremot är det inget att göra åt saken idag eller imorgon då det är söndag respektive annandag pingst (röd dag) så inget har öppet. Det betyder alltså att en paniktoning kommer inte på fråga.
  Jag som ska ha ett Mäster-möte idag och därmed ska vara snygg. Suck!

Döm själva:


Kommentarer
Postat av: Mor

Kanonsnyggt!!!

2011-06-12 @ 19:33:01
URL: http://www.wiggokexxrico.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0