Det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Vaknade med världens migrän imorse. Inte najs. Fick knalla till apoteket, för självklart hade jag inga värktabletter hemma. Nu har jag däremot laddat upp, och efter ett Bones-avsnitt är jag som ny igen.

Ikväll blir det parteey och champagne för att fira lössläppt Anna. Ska bli extremt trevligt och jag ska självfallet ha kameran med. Har köpt en väska till den nu så jag ska kunna ha den med lite mer än tidigare.
  Dessutom fick jag min allra första danska lön idag. Inte fy skam. Dock har jag bara hunnit jobba tillräckligt för att täcka nästa månads räkningar, men ändå. Jag är en bidragande medlem i samhället, det måste räknas för något.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite biokemi. Jippie.

Kvällens sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0