Ni blir inte av med mig så lätt!

Har ju som bekant haft en liten lätt svacka tidigare. Detta berodde på att jag missat sista inlämningsdatum till den obligatoriska självevalueringen som krävdes för att få godkänt i kursen jag precis läst. Inte bra. Jag skrev ett lätt panikartat mail till studiekontoret och beredde mig på att kasta mig på flyget för att genomföra den muntliga reevalueringen. Som tur var så fick jag till svar att de skulle öppna upp evalueringslänken på internet igen för dem som behövde göra om. Lättat skickade jag in den och har hittills hållt tummarna för att den skulle bli godkänd. Idag slapp jag sträckbänken. Jag är godkänd!! Jag får fortsätta vidare på nästa termin!

  Vad vore livet utan lite extra krydda i tillvaron? På tisdag bär det av mot Kojan för att sedan på torsdag ta färjan över till det danske land. Jag lyckas ju dessutom varje gång jag är på Sverigebesök att köpa på mig en massa saker som sedan ska fraktas till min lilla lägenhet. Jag våndas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0