Fixelifix

Har varit en liten fixardag här hemma. Har varit på IKEA (surprise!) och Silvan. Blev inhandlat lite praktiska grejer, bla så jag kunde få upp lite fler tavlor på väggen, ett par plastlådor att lägga grejer i och det bästa av allt; en luftavfuktare! Har aldrig kunnat andas så lätt inne i badrummet som nu, wunderbar. Dessutom kommer ju tvätten att torka på ett litet kick i framtiden.
  Jag köpte en mango på affären häromdagen och fick för mig att plantera kärnan. Läste på internet att man skulle blötlägga den i 4 dagar innan man stoppade den i jorden, så nu ligger den och gottar sig. Har köpt en kruka idag också så det här blir ett seriöst projekt vill jag lova! Däremot verkar det som om att det blir lite svårt att få tag på en försvarlig mängd jord. Vad ska jag med 50 literssäckar till för en ynka kruka? Jag får hålla ögonen öppna helt enkelt.
  Sist men inte minst så har jag färgat håret rött på Anna, så nu är vi hårbundisar. Färgade nämligen mitt rött igår. Mycket snyggt!

Ska avsluta med att jag vet att bloggen ser hur mysko ut somhelst... Har blivit lite knas så jag ska försöka återställa allt till det vanliga så snart jag orkar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0