Second all over again.

Har äntligen gjort om bloggen och vill gärna ha lite feedback på hur det ser ut i allas datorer... Då min har en ganska bred skärm så kan det ju bli lite konstigt för dem med mindre har jag ju uppdagat, men nu ska det förhoppningsvis fungera.

Iallafall så är ju 5:e terminen nu i full gång och här sparar vi inte på krutet. Slutade kl 13 idag men satt kvar till klockan 18 och läste. Därefter gick ögonen i kors så jag cyklade hem och intog något så lyxigt som flingor och mjölk. Bakade dessutom scones igår så jag tror nog att det blir en sån till nattamacka lite senare.

  Jag fyllde på med luft i cykeldäcken igår och allt som tidigare känts så jobbigt blev plötsligt mycket lättare. Pärlan och jag susade fram på Århus cykelvägar, jag med ett dumt flin, Pärlan med sitt vanliga, pärlemorosa stenansikte. Men vad hade jag väntat mig? Det är ju trots allt en cykel.

  Jag är medlem i en grupp på facebook där man kan lista olika anledningar till varför man vet att man är läkarstudent. Häromdagen kom denna upp: "Du vet att du är läkarstudent när du sätter på ett avsnitt av Grey's Anatomy eller House M.D. för att få en pause från ditt pluggande". Haha så himla sant och så himla nördigt. Båda serierna är ju sjukhusserier och de bästa tycker jag. Sitter nämligen och laddar upp senaste avsnittet av Grey's Anatomy nu, för avkopplings skull :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fått mörka ringar under ögonen efter denna veckan. det är ett dåligt tecken.

bloggen ser tyvärr ännu märkligare(hmm är det ett svenskt ord?) ut!

2011-02-03 @ 22:24:20
Postat av: Mamsen

Ser bra ut i min skärm. Bättre än förut. Fubbigt att du kan cykla. Här är det glansis så cykling skulle sannolikt leda till jobb för ortopederna.

2011-02-04 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0