Is this all we get to be absolute?

Man kan ju lugnt säga att examensläsningen har gått igång. Jag skulle behöva tejpa alla mina fingertoppar så jag inte biter av naglarna helt. Har spenderat dagen med att göra gamla examensuppgifter i cellulär fysiologi. Jättekul. Imorgon blir det läsgruppsmöte med Elin. Vi får hoppas att jag minns något av det jag läst.


Trogna följeslagare genom denna process. Vi delar någon slags hatkärlek. Något jag kan informera om är att på universitetet så refererar man inte till boktiteln, utan till författaren. Tex "jag ska läsa i Rhoades & Bell idag". Lite lustigt, de får nästan som egna personligheter. Ovan har vi alltså Flemming, Brodal och just Rhoades & Bell.


Har tusen miljoner olika fysikformler i huvudet känns det som. Eller iallafall frånvaron av tusen miljoner fysikformler.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är duktig du. Hm, fysik. det är ju lite roligt i alla fall ;)

2011-02-12 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0