Knock knock

Har köpt biljetter till Bob Dylan och Mark Knopfler!! De ska spela i Herning den 2 november och jag, tillsammans med Anna ofc, skall vara där. Wunderbar. Hoppas på några gamla Dire Straits-låtar.



Igår hade jag en bakdag. Var alldeles för längesedan. Dessutom har jag ju missat ett par födelsedagar därhemma och abstinensen har rivit i min arma kropp.




Blev en Cinnamon Swirl Buttermilk Pound Cake, den godaste icke-chokladiga kaka jag någonsin gjort. Den blir sannerligen på repris. Amerikanarna är helt klart bäst på bakrecept. De sparar helt enkelt inte på krutet (läs; sockret).

Inatt drar jag till andra sidan Kattegatt på snabbvisit. Tillbaka igen på söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0