La Dolce Vita

Jag vet, det var längesen. Fast nu är jag tillbaka! Har ju hunnit varit i Sverige samt i Milano tillsammans med Anna.
  Var jätteskönt att få en paus ifrån plugget, även om jag är tvungen att betala för det nu. Milano var iallafall hur bra somhelst. Vi bodde på riktigt lyxhotell med flera olika sorters croissanter till frukost, samt en massa annat gott också, men det var inte lika viktigt. Vi åt glass och jättegod mat varje dag, vi träffade poliser, egyptier, senegaleser och en galen spanjor. Vi åkte tunnelbana och suktade över svindyra väskor och skor.

Resten av bilderna ligger på min facebook såklart.

Imorgon blir det Kapsejladsen 2011!!! Kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0