Skärpning!

Har inte skrivit på ett tag nu så nu får jag ta tag i kragen!
  Håller ju på med kemi och biofysik just nu, och vårt schema är inte precis fullpackat. Detta, i kombination med lite halvdåliga föreläsare, har gjort att jag har spenderat den mesta tiden hemma och läst. Det ger mig lite dåligt samvete, men för att bättra på det så tog jag mig in till den enda föreläsningen som var igår, bara för att lämna den i pausen pga en mumlande föreläsare som stod vänd mot tavlan större delen av tiden. Jag hör ju inte vad de säger!

  Som tur är så ska jag få tid på ett privatsjukhus för min hörsel, så det problemet blir nog avhjälpt inom en mycket snar framtid.

  Ska även säga att jag gjort om lite i inredningen här hemma. Jag ställde mig helt enkelt en dag och skruvade ner alla köksluckorna. Sedan så beställde jag hyllremsor från internet och satte upp. Extremt gulligt, är nämligen små körsbär på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0