Photoshop

Har suttit och nördat med photoshop hela kvällen och hittade en bra fotorestaurerings-tutorial på nätet, jag har ju ett par bilder på mig själv sen jag var liten, som jag av någon anledning har massakrerat med häftstift. Här är resultatet iallafall:


Före                                                             Efter


Före                                                                 Efter

Dessutom lärde jag mig hur man färglägger svartvita foton, Leif & Elisabeth fick uppoffra sig:


Är själv mycket nöjd med denna :) Sedan så vet jag ju inte hur pass väl färgerna överensstämmer med hur det verkligen såg ut, men jag tror nog Leif är modig nog att ha rosa slips :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar Elisabeth och Leifs kort! Elisabeth var så himla vacker!

2010-09-14 @ 20:00:10
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0