In Happyland

Har precis gjort klart, eller ska vi kalla det givit upp, mina biofysikuppgifter. Har haft en produktiv pluggdag hemma idag där jag har gjort alla kemiuppgifter och som sagt biofysikuppgifter för veckan. Kemipoletten ha trillat ner redan i och med alla kemitimmar sedan gymnasiet, men medicinsk biofysik har jag ju inte läst förut och det är massa nya formler att hålla reda på. De vill liksom inte riktigt fastna. Fast det är väl bara att traggla på så ska det väl sätta sig någon gång. Vi har ju fått en tresidig formelsamling så det är väl bara att hålla sig till den...

  Jag har dessutom tvättat idag, klapp klapp på axeln. Detta gör att jag kan unna mig en tjejkväll ikväll med Anna och Trisha. Mycket mysigt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0