A freak like me just needs Infinity

Ibland kan jag bara gå omkring och vara så himla nöjd med mig själv. Sådär så att om någon skulle veta så skulle de tycka att jag var alldeles för irriterande och anti-jantelags nöjd med mig själv. Idag har varit en sådan dag. Jag fick nämligen ta fram min och Annas gemensamma borrmaskin och mina verktygslådor från IKEA. Jag satte upp en ny glashylla i "köket" och det blev så himla bra! Jag har gått omkring och haft lite ångest över att den hyllan inte skulle passa in så nöjdheten över att det ändå blev så bra når inga gränser! Nu står mina moccakoppar och Vieta-saker på den, finfint!

  Dessutom har jag upptäckt att jag har blivit helt nördigt besatt av  Ikeas hemmafixargrejer. Såg för någon vecka sedan att de har börjat med ny design på sina verktygslådor. Det gjorde att jag tänkte litegrann på att jag nog behöver uppdatera mina fullt fungerande verktygslådor till de senaste. Dessutom har de ju börjat med egna borrmaskiner och skruvdragare. Kommer nog sluta med att den befintliga borrmaskinen kommer att få flytta hem till Anna på heltid så jag av en händelse får anledning att köpa en egen från Ikea. Jag gillar ju när saker matchar också....

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Rouge

Hahhah... Allt i världen behöver inte matcha, det är fint med lite aviga saker också!

2010-09-18 @ 15:31:51
URL: http://princessesansgrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0