Sorry

Har äntligen fått tummen ur efter månader med skrivarpapper och häftmassa som enda insynsskydd för toafönstret. Jag har levat i skräckfylld ovisshet om det faktum att någon kanske faktiskt kan se in medan jag duschar eller gör något annat onämnbart.
  Idag tog jag mig alltså till min lokala bygghandel Silvan! Väl där så köpte jag en rulle självhäftande, frostad fönsterdekoration. Så voilá;

         

Den lilla hästfamiljen fick jag med mina hyllremsor som jag beställde från en internetbutik. De var alltså med som en liten överraskning i paketet :)

  Jag är iallafall ledsen alla eventuella spekulanter, nu är butiken stängd och jag får min privacy, tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0