Praha III

Har nu fått tag på lite fler bilder sen min och Mikas Pragresa. Mika är den eminenta fotografen och jag har piffat till bilderna i Photoshop efteråt:


Operan


Vakttorn in mot Gamla stan.


Nationalteatern


Utsikt över Karlsbron


Lilla jag.


Mika tillsammans med en gubbe som hyllar kommunismens offer.


Slussen


Lite fin utsikt


Uppe vid en botanisk trädgård med tillhörande observatorie.


Utsikt ifrån höjderna.


Vi tog oss även in i ett sk Lustigt hus med speglar. Det här är jag efter hundra år utan BH.


Mika på en av alla restauranger vi besökte.


Vår Holy Bible: Prag-guiden!


Vårt Holy Place: En underbar godisaffär där de gjorde allt godis själv.


Här har jag precis inköpt chokladdoppade jordgubbar och poserar utanför Swarovskibutiken där det fanns mycket fint, vars priser endast tillät fönstershopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0