For the sake of health.

Jag har precis slagit på elementet för första gången sedan jag flyttade in i april. Temperaturen utomhus börjar ju lägga sig under 10 gradersstrecket och då jag har stora altandörrar och liten lägenhet så sjunker inomhustempen med en rasande fart. Har försökt vara tapper och stå ut för värmeräkningens skull, men nu fick det vara nog. Anledningen till att jag gav upp var väl för att jag de senaste nätterna har sovit med strumpor, mysbyxor, t-shirt och munktröja på mig. Eftersom det inte har varit nog så har jag även haft duntäcke, överkast och filt på mig med. Det är då man börjar fundera på att skruva upp värmen en aning. Nu är det alltså gjort och jag känner redan värmen sprida sig här inne, mysigt!!
  Dock blandas mysfaktorn med en lukt av bränt damm, vilket får mig att dra den slutsatsen att jag nog skulle ha dammat av elementet innan.....

Kommentarer
Postat av: Josefine

Gah, jag skulle inte stått ut. Sätt på värmen o betala några kronor extra kvinna ;) Puss på're!

2010-10-19 @ 19:45:32
Postat av: Jessica

Ett litet tips är ju en massa värmeljus... Supermysigt ju!

2010-10-29 @ 15:41:03
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0