Lanvin

Var på julklappsshopping på stan idag. Julklapp till Jessica är inhandlad. Sedan är det ju alltid så att när jag letar efter saker till andra så hittar jag bara saker till mig själv.
  Jag gick in på H&M tillsammans med Trisha, som var min medbrottsling till det jag nu kommer berätta. H&M brukar ju med jämna mellanrum sälja ut billigare versioner av kollektioner skapade av stora modehus. Denna gång var det franska Lanvin som var skaparen bakom den nya kollektionen. Har hört att den blev utsåld på några få timmar i Sverige. Döm då av min förvåning när stora delar fanns kvar på H&M inne i Århus! Vi blev som galna och förbannade de dumma danskarna som inte förstod innebörden i det hela. Jag plockade genast åt mig en stor bakelse till klänning efter att Trisha insisterade (!) på att jag skulle prova.

  Det hela slutade med att bakelsen följde med mig hem och ska bo med mig för alltid. Jag ska ha den på julafton är det tänkt. Längtar!!!!


Struttade omkring på stan med denna jättepåse och kände mig extremt glamourös.


Mästerverket.



(Bemärk att jag inte går in på priset här, låt oss bara säga att det blir ingen iPhone i år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0