Voila

Ska uppdatera er lite med lägenheten. Har skaffat en liten byrå nu för alla så kallade delicates, de fick nämligen inte plats i garderoben. Dessutom så har jag alltid velat visa upp mina bakböcker så jag köpte en bildhylla och ställde upp böckerna på den. Blev mycket bra om ni frågar mig.

Sedan så kommer vi till mina rosetter. Jag skulle rama in dem lite fint, men det hela slutade med krossat tavelglas och en smärre blodförlust. Får försöka en gång till senare när jag återhämtat mig från den anemiska chocken.

                                 

                                

                                

                                

Kommentarer
Postat av: miiiika

vad fint du har fått sandreeew, myche fina kort får jag nog lov att säga...vad ska du göra i sommar...skulle gärna ta en weekend..vet att jag är sämst på skype, men du. Jobba i Norge next sommar? :) jag är jättesugen på det jag ;) du kommer vell hem i sommar va? KRAAAM

2010-05-19 @ 21:07:14
Postat av: mika

ps. vill ebara säga att hemsidan är fin och att det va bra intiativ att ta bort kodgrejen för kommentarer ds

2010-05-19 @ 21:08:26
Postat av: Sandra

Yes jag kommer hem, verkar som om jag har fått jobb på kommunen dessutom ska jag ju passa hus denna sommar med. Jag är väldigt mkt på en weekend ska jag be att få tala om! Dessutom är jag väldigt mkt på att jobba i Norge, gjorde ett oseriöst försök denna sommar på kul, men har inte hört ngt så nästa blir det verkligen!

2010-05-20 @ 10:34:07
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0