Tonight

Ikväll blir det Eurovisionschlagerfestival-kväll här hemma hos mig. Elin, Trisha och Emma kommer på besök och vi ska samlas framför min dator och kolla live-streamingen av tävlingen på internet. Därefter bär det ut i staden. Har en känsla av att det kommer bli en mycket rolig och lyckad kväll. Ska försöka ta lite bilder och lägga upp på spektaklet.

På grund av kvällens evenemang så har jag spenderat förmiddagen på att städa. Dessutom har jag inhandlat gurkor och morötter med tillhörande dip så vi har att smaska på medan vi hejar fram Sve.... jag menar Danmark till segern.

Kommentarer
Postat av: trishhhhh

tack för en riktigt lyckad kväll! =) har lagt upp lite bilder, och observera att jag tagit bort alla röda ögon haha

2010-05-30 @ 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0