Men Herregud!

 Gick en sväng på strøget idag efter skolan och upptäckte till min förtjusning att Gina Tricot hade vår-slutrea. Alla reavaror för 29 kr. Helt fantastiskt. Gick därifrån med två nya välbehövda tröjor och två sommarklänningar. Allt för totalt 116 kr.
  Därefter styrde jag stegen mot Salling (lite NK-liknande) eftersom jag visste att de också hade stor rea på många saker. Slutade med att jag gick därifrån med ett par lila sidenpumps från Friis & Company. Originalpris var 749 kr, jag köpte dem för 199 kr.

Dagen avslutades med en Ikea-tur där jag köpte en garderob med spegeldörrar. Valde till klädstång, trådkorgar och en skohylla som inredning såklart. Den blir hemkörd till mig imorgon, jag längtar!

Sammanfattning: Idag var en lyckans dag.

                      
Mina nya skor, tyvärr lite dålig bild pga av min webbcamera, men iallafall. Jag tror ni kan se deras underbarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0