McGyver

Min dator la av igårkväll mitt under ett avsnitt av Parlamentet. Dock var det såpass sent att jag gick och la mig utan att undersöka orsaken närmare, men jag var ganska säker på att det berodde på överhettning. Idag efter frukost så McGyvrade jag datorn genom att skruva upp en av luckorna under för att göra ren fläkten. Såg även att luftintaget var full av damm så därför åkte dammsugaren fram. Som ni kan märka så sitter jag nu framför datorn så hittills så funkar allt prima.
  Det är under dessa stunder som jag känner mig oövervinnelig, extremt teknisk och överlägset självständig. Det är också vid dessa stunder som jag undrar vad killarna egentligen finns till för, nu när man som tjej kan överta världen utan problem?

  (En liten röst inom mig påminner mig dock om att om själva McGyvrandet sträcker sig till mer än bara dammsugning av innanmätet på min dator så är jag förlorad. Men det är självklart inget jag erkänner ens för mig själv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0