Jag lever

Har haft ännu ett avbrott i min internetförbindelse. Extremt irriterande, men idag blev det reparerat. Känner mig dock inte alltför positiv inför Telenor, deras låga priser till trots. Man får tydligen vad man betalar för kan jag konstatera. En gång till och sedan byter jag till Stofa kan jag be att få tala om!

  Det mest irriterande med att vara utan internet i nästan en vecka är att jag upptäckte att jag fått mail angående sommarjobb för två dagar sedan. Svarade på direkten och jag hoppas att det inte blev försent.

  Annars så har jag påbörjat min klinik i Horsens, en liten stad söder om Århus. Jag stiger upp i ottan varje morgon och tar tåget tillsammans med Trisha, Irini och Andrea. Igår var det däremot Kristi himmelfärd, en röd dag, så då var jag ledig och idag fick vi vara lediga om vi ville. Anledningen var att personalen skulle få lite ledigt också. Det kan jag faktiskt förstå. Jag är iallafall på ortopeden och blev redan första dagen inkastad som assistent vid en operation. Jag brände bl. a. av blodkärl. Mycket spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0