House of Pain

Fick min nya garderob hemlevererad igår vid 16-tiden. Tänkte att jag skulle prova att montera den själv. Jag vill ju gärna ha saker gjorda på direkten, speciellt om det är något jag sett fram emot. Denna gång borde jag ha insett mina begränsningar. Speciellt när jag kom till uppskruvandet av spegeldörrarna. De var jäkligt tunga, så att hålla dem uppe samtidigt som jag skulle skruva fast dem var minst sagt trixigt. Men skam den som ger sig, jag fick upp allt till slut. Jag var färdig vid 22 och stöp i säng efter en snabb dusch. Otroligt vad svettigt det är att montera garderober.

                              
                              Det färdiga resultatet. Blev bra iallafall. Till slut.
                               
   Innanmätet. Behöver göra en garderobsrensning tror jag. Ordningsmänniska som jag är har jag festkläder i vänstra räckan och vardagskläder i den högra.

Idag är jag iallafall ledig och firar detta med att lyssna på 80-talsmusik och slapp. Har faktiskt städat nu på morgonen så då får man slappa.

Sist men inte minst: Kan de fåglar som flyger över min uteplats vänligen sluta skita på mina altanmöbler? Inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0