House of Babies

Hade förlossningsvakt på Horsens sjukhus idag. Detta innebar att de skulle ringa mig om en bebis var på G. Tiden gick och inget samtal. Jag fick alltså inte se en nyfödd liten bebbe och besvikelsen är stor. Dock var jag på akuten tillsammans med en mycket söt och trevlig läkare. Däremot var han 71 år, så han var mer snäll-gubbe-som-bjuder-på-karameller-söt. En sak vet jag iallafall. Att när jag är 71 år så ska jag fira mitt 6:e år som pensionär och inget annat. Kanske sippa drinkar på Teneriffa, på sin höjd.

  Just nu äter jag morotskaka, för det är bara en sån dag. Jag har börjat ett missbruk av Top Chef-avsnitt och ska precis börja se sjätte säsongen, så nu har jag inte tid med det här mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0