....

Sitter och väntar på att kycklingen ska bli klar i ugnen. Dessutom väntar jag på att det ska komma några och hämta vitrinskåpet. Det åkte nämligen på försäljning så jag får plats med en garderob. Ska bli skönt att få lite ordning och slippa ha alla kläder nerpackade. Insåg att jag ärvt vissa städgener då jag ställde mig och dammsög samt plockade undan grejer bara för att det ska komma främlingar som man ändå ber behålla skorna på när de går in. Det är bara så man gör när man är svensk antar jag.

  Sedan bär det av på garderobsutväljning på Ikea. De har ju öppet till 21 så varför inte.

  Idag har vi haft en övning om muskelstyrka och isometrisk kontraktion. Det fick vara två testpersoner som utförde olika övningar som vi sedan ska skriva rapport om. Nu är det bara denna veckan kvar med den här kursen, sedan drar kliniken igång!
  Har fått mitt pendlarkort till tåget nu och all information om sjukhuset på posten. Jag ska vara på ortopeden de första tre veckorna och därefter på en medicinsk avdelning. Spännande värre!

  Just det. Filmen, I love you Phillip Morris, var himla bra. Gå och se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0