Dan efter Dopparedan

Var ju melodifestivalaften igår. Det enda land jag absolut inte ville skulle vinna var Tyskland. Det första de gör är att gå och vinna. Jag blir så sur. Fast det gick ju bra för DK iallafall.

För att rapportera från nattens bravader så hade vi en mycket lyckad "fira att DK kom 4:a"-kväll på Social Club. Tiden tickade iväg och klockan 6 tog vi en taxi hem till mig och fortsatte med djupa konversationer och kladdkaka. Jag har alltså inte sovit inatt över huvud taget. Ikväll blir det alltså extremt tidigt i säng. Jag tippar att jag håller ut till kl 20, max.

Bilder från kvällen tagna med Trishas kamera då jag var alldeles för upptagen i min eminenta värdinnaroll för att ta bra kort.


Här sitter vi uppradade framför datorn.


Kameraman-byte.


Snygga tjejer. Ayhan var en lycklig kille denna kväll kan jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit vad långt hår du har fått igen! Väldigt fint:)

2010-06-02 @ 21:08:07
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0