Surprise

Herregud tror jag glömde bort att blogga igår. Där rök ett winning streak. Men iallafall, jag kan meddela att filosofin om möjligt är ännu flummigare än psykologin. Jag sliter mitt högst vetenskapligt och biologiskt baserade hår över sådan fruktansvärd spilld tid.
  Har precis läst klart texten till imorgon. Den var så tråkig att jag bestämde mig för att ha högläsning för mig själv och träna på danskan samtidigt. Detta gjorde att jag fokuserade så mycket på uttalet att min hjärna inte riktigt kunde ta in själva handlingen i texten....

  Som tur var så har vi väldigt lite lektioner, vi har 3 x 2 obligatoriska timmar i veckan plus tre föreläsningar. Vi är även ledig varje fredag så det är ju härligt.

Vad gäller flytten så har jag packat ner allt innehåll i vitrinskåpet. Det tog sin lilla tid och allt mitt finporslin tar nu upp tre flyttkartonger. Då har jag alltså allt köksporlin kvar. Tänkte packa ihop mina böcker idag, fick två flyttkartonger av Anna. Sedan blir det nog en tripp till IKEA för att köpa några fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0