Rubrik

Var ute på galej igår. Vi var på Social för ovanlighetens skull (inte) och det var verkligen superkul, men varmt dock. Var inte den fräschaste bruttan när jag kom hem kan jag säga. Jag var nog däremot inte den enda. Ska försöka ha med lite mer bilder i bloggen så här kommer en på hur jag såg ut innan jag drabbades av värmeböljan:
                         

Idag blir det bara en slappardag hade jag tänkt. Skulle ha åkt till IKEA och köpt flyttkartonger med det får nog bli imorgon tror jag. Imorgon ska jag även på indisk middag hos Trisha, detta ser jag fram emot. Har redan planerat att ta en vid klänning så jag kan äta mycket utan att känna mig som en stoppad korv :P Får se om jag överlever kryddningen bara.... Iallafall så ska kameran med imorgon så jag kan lägga upp ännu fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh,vilken pang-brud ;) me like photos! Jag vill också dansa och bli helt svettig på en fullproppad klubb... men men skara är ju charmigt ;) ha en trevlig kväll och hälsa Trisha! Puss

2010-03-26 @ 16:26:14
Postat av: Mamsen

Vilka snygga kläder. Bra att vi har samma storlek. Indisk middag låter inte så dumt. Ta recepten om det är nå gott.

2010-03-27 @ 07:44:14
Postat av: Jessica

Den jackan känner man igen;)

2010-04-01 @ 08:28:17
URL: http://www.metrobloggen.se/feministmemoarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0