Return of the....

I'm back! Efter en mycket mysig och vällyckad minisemester i Halland så är jag åter på banan. Har dessutom hunnit med en Ullared-tur. Då jag är i högsta flyttar-tagen så hade jag satt upp en budget på absolut max 1000 kronor. Det slutade med 1133 kronor i kassan efter att jag hade gjort lite seriös editing av kundvagnen. Jag var tvungen att skala bort saker för 700 kr för att komma ner i slutbeloppet. Jag vet helt enkelt inte hur jag lyckas. Jag är som tanterna i Ullared-serien, jag bara plockar på mig utan någon som helst förmåga att hejda mig själv. Är iallafall nöjd med alla mina inköp, har bland annat köpt en Johnny Cash-samlingsbox och en Minihacker.

Imorgon är det första filosofilektionen som gäller. Ska bli spännande att se hur pass flummig denna kurs kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Rouge

Du kommer inte till att bli besviken! Ses imorgon, 8.15 sharp!

2010-03-22 @ 18:21:11
URL: http://princessesansgrenouille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0