One Down...

Så var fysiologitentan avklarad, har hört rykten om att vi får reda på resultaten redan imorgon så jag får hoppas på det. Väntan efter att man har gjort ett prov är nästan värst, men det kändes bra iallafall.
  Imorgon blir det ju dessutom psykologiexamen. Den är något större än fysiologin, tyvärr. Hoppas bara att det går vägen så jag slipper höra mer om olika psykologiska modeller i hur man reagerar på olika saker.

  Imorgon kväll blir det ändå mycket roligare för då är det sushikväll med några tjejer i klassen. Vi ska fira Irini som fyller 21 år! Ska bli supermysigt och en härlig avslutning på denna delen av terminen.

Jag måste också få dela med mig av min extrema frustration för tillfället. Utifall det har undgått någon så är måndagskvällar från kl 21 heliga för mig eftersom Spårlöst sänds på tv4. Nu har de däremot bestämt sig för att sända de svåraste fallen i repris. Så irriterande!! Nu vet man ju vad som händer! Som tur var hade det första avsnittet av America's Next Top Model kommit ut på nätet så jag kollade på det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0