Last Call

Nu så kommer sista inlägget från den Risskov'ska bostaden, välger att skriva redan nu eftersom jag inte hunnit skaffa internet än i Skejby. Ska hämta nyckeln till nya lägenheten kl 12 och flyttbilen kl 12.30. Blir så spännande! Ska även plocka upp Anna och Mikael på vägen.
  Hoppas verkligen jag kommer trivas, jag får ta kort så fort som möjligt när jag fått någonlunda ordning, så kan jag lägga upp.

Just det, har ju dessutom påsklov nu. Härligt, en anledning till att äta så mycket choklad man bara vill :)

Jaja ska ta sista rycket nu och skruva ner det väldiga matbordet från väggen. Det följer nämligen med mig eftersom Anna var så tursam att hon hittade en kille med ett riktigt bord att äta vid, vissa ska ju va så fin i kanten.....

Kommentarer
Postat av: sessie

LÄS MIN BLOGG :D

2010-03-31 @ 11:05:15
URL: http://stoltablondiner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0