If You'd Play

Nu är det packartagen som gäller. Har inhandlat flyttkartonger på allas vårt Ikea så nu ska det ner alltihop. På onsdag smäller det! Ska bli skönt att få det överstökat med flytten... Måste dessutom tvätta alla kläder så jag slipper flytta smutstvätt, samt att jag tror att jag kommer ha extrem klädångest imorgon så jag behöver allt jag har...

Har due to en viss person blivit förkyld.. Hoppas det ger med sig till påsken så man slipper vara ledig och sjuk samtidigt. Det är ju inte riktigt lika kul då.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lycka till med packandet och tvättandet :) Haha, grattis till förkylningen ;) men det var väl värt det? Ha så skoj im och hoppas flytten går toppenbra! Puss

2010-03-29 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0