Hello I'm Sandra

Har bokat tågbiljetter till Jessica idag. Åker den första april direkt efter att vi har städat ur lägenheten Anna och jag. Jag flyttar ju in i nya kvarten den sista mars. Längtar himlarns mycket. Nu har man ju ställt in sig på att man ska flytta härifrån så då vill man ju att det ska gå undan.
  Funderar även på att åka över till kojan på onsdag eftersom Elisabeth och Leif är där. Är ledig from onsdag och resten av veckan. Därefter börjar kursen Medicinsk filosofi. Hurra.

  Nej nu blir det lite Solsidan på tv4, den är klockren den serien.

(Är det någon som har märkt att jag har bloggat varje dag nu flera dagar i sträck? Duktigt av mig.)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag ÄLSKAR Solsidan ! Det är så bra :)du är duktig som bloggar så mkt, jag gillar't! <3

2010-03-13 @ 16:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0