Freedom

Så var sista tentan avklarad och jag är officiellt ledig fram till på måndag. Jag har dessutom sett att jag klarade gårdagens fysiologiprov så nu är humöret på topp! Läraren i fysiologi hade satt upp en lapp där det stod vilka som inte klarat sig (bara deras studienummer, inga namn) samt ett litet meddelande. Vi har under kursförloppet anat att vår kära lärare Ole är något av en lite hånfull gubbe. Detta visade sig en gång för alla eftersom meddelandet löd: "De som använde så mycket tid på att skriva ner sitt studienummer kanske skulle ha användt samma tid på att lära sig det teoretiska". Grymt? Jo lite, skulle iallafall jag vilja säga. Iallafall för de som dessutom måste ta besvikelsen över att inte ha klarat sig, men lite allmän förödmjukelse a'la 1960 har väl ingen dött av, eller?

  Ska snart hoppa in i duschen inför sushikvällen :) Blir skojsigt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0