En Pølse Tak!

Eftersom jag har telia på min mobil så fick jag erbjudande om att testa Telia Fri Musik gratis i en månad. Det är dessutom dansk-baserat eftersom jag ju bor i Danmark, för dem som missat det. Det innebär iallafall att jag kan ladda hem hur mycket musik jag vill under denna månad. Det är då mycket reklam för olika danska artister som jag då har provlyssnat på. Jag har nu nästan blivit helt danskifierad vad gäller musik. Min favvis är nog Rasmus Seebach.

 
Jag ska nu dela med mig av det jag anser är det bästa som danskarna lyckats åstadkomma:

Glad igen - Rasmus Seebach


DJ - Alphabeat


Long Way Home - Tina Dickow

Och sist men inte minst en gammal goding:

Lækker - Nik og Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0