Apropå Ingenting

Pluggar till sundhetspsykologi-tentan jag ska ha nästa vecka. Inte kuuuuul. Eller vad sägs om "Livsløbsteorien om kontrol"? Jag känner rent spontant att det är någon som har haft för mycket fritid.

Var för övrigt på fitness idag. Jag förbannar mina benhinnor som inte tål löpbandet, jag börjar nämligen tröttna på den där crosstrainern eller vad den heter. Har dessutom gjort en revolutionerande anatomisk upptäckt. När jag sitter i en sådan där träningsmaskin med det fräcka namnet Torso Turner, som ska träna magmusklerna, så får jag ett stort behov av att rapa. Misstänker att mina kontraherande magmuskler skapar reflux av den luft som alltid befinner sig i ventrikelns fundusdel. Hehe fundera lite på den ni...

Ikväll blir det bio med norska Andrea. Vi ska se The Wolfman. Har stora förhoppningar. Kollade på trailern på youtube och den utlovar spänning, så vi får välan se.

En annan sak att rapportera är jag har "fått fingret ut" (tydligen populärt danskt uttryck) och beställt tid hos öronläkaren. Ska dit imorgon så det är bara att hålla tummarna.

                             


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, du har rosor i din kommentar-ruta ;) snyggt! Hoppas filmen var bra, har inte hört talas om den alls. är den dansk och bara går hos er? fast då kanske den skulle heta vaourgemaaun (ska föreställa "vargman" på danska) eller nått :P



Kul observation på gymmet, omjag hade varit en gymande person skulle jag ha testad om det blev så för mig också... men nu är jag inte det. btw har jag gått på två träningspass denna vecka, de vill säga två i rad-> träningsvärk here I come.



Förlåt för att jag skriver så långt, men jag har tråkigt och orkar inte somna än... Puss

2010-03-09 @ 22:43:49
Postat av: Mamsen

Kul med bio men ser inte ut att vara en film i min smak. Ses snart

2010-03-10 @ 06:58:24
Postat av: Sandra

Nej Josefine, det är en amerikansk film med Benicio Del Toro och Anthony Hopkins. En skitfilm, bry dej inte om den!! På danska skulle den nog snarare hetat Ulvemand. Du får skriva hur långt du vill för mig! Bara trevligt ;)

2010-03-10 @ 19:34:42
URL: http://sandrasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0