The Blind Side

Ska väl komma med en liten uppdatering från helgen. I fredags så var ju Trisha och Elin hemma hos mig. Vi värmde frysta pizzor i ugnen och tanken var att vi skulle avnjuta dem till Sex and the City 2 på min dator. Tyvärr så var alla uppladdade versioner dubbade till spanska. En mycket bisarr syn. Alla som sett de avsnitt av Vänner där de sitter och kollar på spanska tv-kanaler vet vad jag talar om.
  Elin kläckte då idén om att vi kunde kolla på The Blind Side med Sandra Bullock. Den är baserad på en sann historia och handlar om en rik, vit familj som bestämmer sig för att ta hand om en föräldralös, svart pojke. Han visar sig sedan vara en hejare på amerikansk fotboll.
  Filmen var extremt bra, Sandra Bullock rockar verkligen, tror den precis har kommit ut på bio så gå och se den för tusan!



Nu sitter jag och käkar brunch och lyssnar på min FeelGood-spellista. Mycket mysigt. Läste förresten ut min senaste bok igår, Extremely loud and incredibly close av Jonathan Safran Foer. Den bästa bok jag läst i hela mitt liv om jag får säga min mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0